تزریق ژل لب عروسکی

داشتن لب‌های زیبا موجب زیبایی کلی صورت خواهد شد. در واقع لب‌های خوش فرم تأثیر بسیار زیادی در زیبایی صورت دارد. در حال حاضر بسیاری از بانوانی که زیبایی چهره برای آن‌ها مهم است به دنبال فرم دهی و زیباتر کردن لب‌های خود هستند. بر همین اساس روش‌های متفاوت و گوناگون وجود دارد به وسیله آن‌ها بتوان لب‌هایی زیبا و خوش فرم داشت. از آنجایی که تمامی افراد به دنبال ایمن‌ترین و راحت‌ترین و همچنین نتیجه بخش‌ترین راه می‌گردند تا بتوانند زیبایی چهره خود را افزایش دهند. مدل‌های زیادی برای فرم دادن به لب‌ها وجود دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها تزریق ژل لب عروسکی است.

شما عزیزان جهت رزرو نوبت برای تزریق ژل لب عروسکی و یا داشتن هرگونه سوال می توانید با مشاوران مجرب مطب دکتر پیشگاهی تماس بگیرید.

انواع مدل های تزریق ژل لب

فهرست مطالب:
سایر خدمات مطب دکتر پیشگاهی

لب ‌های عروسکی با تزریق ژل

تمامی خانم‌های جوان و افرادی که صورت ظریفی دارند می‌توانند با استفاده از تزریق ژل به لب‌های عروسکی برسند. در واقع بهترین مدل‌هایی که این افراد می‌توانند به لب‌های خود هدیه کنند؛ تزریق ژل لب عروسکی به حساب می‌آید. پس از اتمام تزریق ژل، لب‌ها مانند عروسک‌های باربی خواهند شد. برای به وجود آمدن لب‌های عروسکی لازم است تا لب پایین بیشتر تقویت شود و به عبارتی لب پایین حجیم‌تر از لب بالا گردد. یکی از مزیت‌های تزریق ژل لب عروسکی این است که برای تزریق هیچ گونه جراحی انجام نخواهد گرفت و این کار در کلینیک‌های معتبر صورت می‌گیرد.

زمانی که به یکی از کلینیک‌های معتبر برای انجام تزریق ژل مراجعه می‌کنید تنها با یک بی‌حسی موضعی می‌توانید اقدام به تزریق ژل نمایید. در مرحله اول پزشک متخصص به وسیله مواد بی‌حس‌کننده لب‌ها را بی‌حس می‌کند. سپس برای استریل کردن و تمیز کردن اطراف لب از الکل استفاده می‌کند. عمل تزریق ژل به وسیله یک سوزن بسیار نازک مخصوص انجام خواهد گرفت. ژل در مناطق مختلفی از پوست تزریق شده و بنا به تشخیص پزشک متخصص فرم دهی لب‌ها انجام می‌گیرد.

میزان تزریق ژل برای زیبایی لب ‌ها

برای تشخیص میزان ژل برای فرم دهی و زیبا کردن لب‌ها لازم است مواردی مانند فرم چهره و اندازه بینی و همچنین گونه مورد بررسی قرار بگیرد. در این گونه مواقع پزشک و متخصص با استفاده از تجربه‌ای که دارد می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. پیشنهاد می‌کنیم میزان و مقدار ژل را به پزشک خود واگذار کنید. البته شما نیز در تصمیم‌گیری دخیل خواهید بود ولی مشورت کردن و اعتماد به پزشک می‌تواند نتیجه بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

تجربه پزشک همچنین تبحر آن می‌تواند نتیجه را بسیار بهتر کند. برای فرم دادن لب‌ها از تکنیک‌های خاصی استفاده می‌کنند. در حقیقت نوع ماساژ به وسیله پزشک می‌تواند منجر به شکل‌گیری فرم لب‌ها شود. این مرحله برای به وجود آوردن لب‌های عروسکی بسیار حائز اهمیت است و نیاز به تبحر و تجربه بالایی دارد که این امر توسط پزشکان مجرب انجام می‌شود. فرم لب‌های عروسکی در صورتی که با فرم صورت شما هماهنگی و همخوانی داشته باشد می‌تواند یک چهره بسیار زیباتر و چشم‌گیر‌تر از شما بسازد.

هدف از فرم دهی لب‌ های عروسکی

همان گونه که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم لب‌های عروسکی یکی از رایج‌ترین و مرسوم‌ترین مدل‌های تزریق ژل لب به حساب می‌آیند. این مدل از لب‌ها بسیار مورد توجه افراد قرار می‌گیرند که دارای صورت ظریفی هستند. هدف از فرم دهی لب‌ها به شکل عروسکی همخوانی فرم کلی صورت با لب‌ها است. به طور کلی می‌توان بیان کرد که فردی که اقدام به تزریق ژل در ناحیه لب‌ها می‌کند هدف‌های زیر را دارد:

  1. به وجود آوردن تقارن بین لب‌های بالا و پایین
  2. افزایش حجم لب
  3. از بین بردن برخی از چروک‌های اطراف لب

کاندیدای مناسب برای لب ‌های عروسکی

تزریق ژل بر روی لب‌ها باید با توجه به فرم صورت و همچنین‌ای انجام شود در واقع زمانی شما می‌توانید بهترین نتیجه را از تزریق ژل بر روی لب‌ها به دست بیاورید که تمامی زوایای صورت خود را مورد بررسی قرار دهید. از آنجایی که تزریق ژل بر روی لبه یک تصمیم کاملاً شخصی است، انجام دادن اصولی و مناسب این کار باعث افزایش اعتماد به نفس و حس قدرت در فرد تزریق‌کننده خواهد شد. برخی شرایط و شروط وجود دارند که باید قبل از اینکه اقدام به تزریق ژل لب عروسکی کنید به آن‌ها دقت داشته باشید:

لازم است حتماً سلامتی کامل از هر نظر داشته باشید همچنین توصیه می‌شود بر روی انجام تزریق ژل روی لب یا هر قسمتی دیگر از بدن انتظارات درست و واقع بینانه‌ای را داشته باشید. برای انجام تزریق ژل دقت کنید که عاری از هرگونه عفونت‌های دهانی مانند آفت یا تبخال باشید. دلایل مختلفی وجود دارد که که باعث این تصمیم‌گیری می‌شود. در حقیقت بسیاری از افرادی که تصمیم دارند تا از مدل لب عروسکی برای لب‌های خود استفاده کنند دلایلی مانند:

دست‌یابی به اندازه لب ‌های اولیه خود

با توجه به اینکه با افزایش سن لب‌ها نیز کوچک‌تر و باریک‌تر خواهند شد لذا بسیاری از افراد به این دلیل اقدام به تزریق ژل برای لب‌های عروسکی می‌کنند که شیار بین لب بالا و قاعده بینی به صورت تخت شده است. در این گونه از مواقع بیشتر افراد از وضعیت موجود ناراضی هستند بنابراین پیشنهاد تزریق ژل لب عروسکی خواهد بود.

اصلاح فرم لب ‌ها

در بسیاری از افراد به دلیل نامتقارن بودن لب نیاز به اصلاح شکل و فرم لب حساس می‌شود. یکی از علت‌هایی که افراد اقدام به تزریق ژل می‌کنند عدم تقارن بین لب‌های بالا و پایین است.

از بین بردن چین و چروک ‌ها

برای از بین بردن چین و چروک‌های اطراف لب می‌توان از روش تزریق ژل استفاده کرد. در واقع در بسیاری از مواقع زمانی که فرد شروع به خندیدن می‌کند چروک‌های عمیقی در اطراف دهان مشاهده می‌شود که برای از بین بردن و برطرف کردن این چین و چروک‌ها بهترین روش تزریق ژل خواهد بود.

تقویت اعتماد به نفس

یکی از دلایل دیگری که بسیاری از افراد اقدام به تزریق ژل به مدل لب عروسکی می‌کنند، تقویت اعتماد به نفس است. از آن جایی که زیبایی صورت تأثیر بسیار زیادی در افزایش اعتماد به نفس هر شخص دارد عدم وجود تقارن و ناهماهنگی بین لب‌ها باعث می‌شود تا فرد از نظر اعتماد به نفس به مشکل بخورد. پس از تزریق ژل به واسطه زیبایی لب‌ها و صورت شخص احساس بهتری را تجربه می‌کند.

مزیت ژل هیالورونیک اسید و لب ‌های عروسکی

مزایای تزریق ژل بسیار بیشتر از چیزی است که مردم تصور می‌کنند. در واقع ژل هیالورونیک اسید دارای برخی از مزیت‌ها و ویژگی‌هایی است که در این قسمت به برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت. یکی از مزایای استفاده از تزریق ژل هیالورونیک اسید کنترل حجم لب‌ها است. برای این که به لب‌های عروسکی دست پیدا کنید لازم است حجم قابل توجهی از ژل را ناحیه مورد نظر لب انتقال دهید. در واقع این میزان با توجه به تشخیص پزشک و همچنین تجربه کاری وی میسر خواهد شد. برای به وجود آوردن لب‌های عروسکی پزشک در وهله اول اقدام به تزریق ژل اولیه می‌کند سپس به دلیل تورم می‌گردد نایل وجود دارد نمی‌توان به صورت دقیق مدل لب‌های عروسکی را در همان جلسه به وجود آورد. لذا پزشک پس از چند هفته دوباره تقارن لب‌ها را بررسی کرده و نواقص آن را تصحیح می‌کند.

از مهم‌ترین مزایای که ژل هیالورونیک اسید دارد این است که کاملاً با ساختار بدنی انسان هماهنگ بوده و به تدریج جذب بدن می‌شود. بسیاری از ژل‌های دیگر در بازار وجود دارند که برخی از افراد اقدام به استفاده از آن‌ها می‌کنند. ولی نکته مهم و حائز اهمیت این جاست که اگر ژل استفاده شده دارای استاندارد‌های لازم نباشد بدن ماده‌ای را که وارد می‌شود را به عنوان مهاجم شناسایی می‌کند. سپس با حمله به این ماده باعث ایجاد تورم و عفونت در ناحیه مورد نظر خواهد شد. از مزایای بسیار مهم و اهمیت ژل هیالورونیک اسید این است که این ماده با بدن کاملاً سازگار بوده از نظر ایمنی کاملاً تأیید شده است.

کمترین میزان کبودی یکی دیگر از مزایای استفاده از ژل هیالورونیک اسید محسوب می‌شود. در واقع زمانی که فرد متقاضی از این ژل استفاده می‌کند کمترین میزان کبودی و تورم را خواهد داشت. این موضوع به خصوص در زمانی که فرد فصل انجام تزریق ژل برای لب عروسکی را دارد بسیار حائز اهمیت است. چراکه هر چه درمان تورم و کبودی کمتر باشد نتیجه کار بهتر خواهد بود.

آخرین مقالات

افراد مناسب جهت تزریق ژل لب روسی

در صورتی‌که تا به حال از روش‌های تزریق ژل لب استفاده نکرده‌اید، توصیه می‌شود در صورت علاقه تزریق ژل لب روسی را انجام دهید. این روش ظاهری متفاوت و خاص برای شما ایجاد خواهد کرد. البته توصیه می‌گردد حتماً در کلینیک‌های معتبر و به دست متخصصین صورت پذیرد. کلینیک دکتر پیشگاهی یکی از این مراکز معتبر و مطمئن است. البته در صورتی‌که قبلاً تزریق ژل به روش‌های دیگر انجام داده‌اید، می‌بایست دو هفته پیش از تزریق مواد تزریق شده قبلی را تخلیه کنید. مدل روسی برای افرادیست که می‌خواهند لب بالای آن‌ها بیشتر از حد معمول دیده شود و قاب لب بالا بولد گردد. 

مزایای تزریق ژل لب مدل روسی

•  افزایش در حجم لب به‌صورت عمودی   
•  ظاهری طبیعی و نچرال خواهید داشت 
•  ماندگاری بالایی دارد
•  تأثیر مثبت در زیبایی ظاهر و اعتماد به ‌نفس افراد  
•  مناسب برای همه‌ افراد   
•  جوان‌سازی برای لب‌های نازک و همچنین وجود پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک باعث رطوبت و نرمی لب‌ها خواهد شد.
•  ایجاد تقارن در لب‌ها برای افرادی که لب‌های نامتقارن دارند این تکنیک بسیار مناسب است.
•  طول فیتروم ‌ایده‌آل که همان برجستگی بین قاعده بینی و کمان کوپید لب بوده و معمولاً در این روش به دلیل تزریق به‌صورت عمودی، متخصص می‌تواند فیتروم بلند را کوتاه کند و چهره را عروسکی و خوشایند‌تر نشان دهد.
•  صاف کردن چین و چروک‌های صورت، افزایش سن و کم آبی در اطراف لب‌ها باعث وجود خط در اطراف دهان شده و تزریق عمودی لب‌ها سبب می‌گردد تا چین و چروک‌های ظریف رفع شوند.  
•  نتیجه طبیعی داشتن یکی از مزایای تزریق ژل بوده که افراد به دلیل داشتن نتیجه‌ طبیعی در این نوع تزریق، اغلب تزریق ژل لب روسی را می‌پسندند.

نکات مهم قبل از تزریق ژل

  • پیش از این که اقدام به تزریق ژل بینی حتماً فرم صورت خود را بررسی کنید. برای این کار می‌توانید به پزشک مربوطه مراجعه کرده و پس از مشورت و بررسی فرم صورت بهترین مدل تزریق ژل را برای لب‌های خود انتخاب کنید.
  • مصرف برخی از دارو‌ها که باعث رقیق شدن خون می‌شوند تا یک هفته قبل از انجام تزریق ژل ممنوع است.
  • دارو‌های مانند آسپرین جزء دارو‌هایی هستند که باعث می‌شوند تا خون رقیق شود.
  • مصرف دخانیات و الکل در روز‌های قبل و همچنین ساعت قبل از تزریق ژل مجاز نمی‌باشد.
  • دقت به موارد بالا و همچنین توجه به آن‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که باعث می‌شود پس از انجام تزریق ژل نتیجه بهتری را شاهد باشید.

نکات مهم بعد از تزریق ژل

با توجه به اینکه احتمال خونریزی بسیار خفیف همچنین تورم پس از انجام تزریق ژل وجود دارد؛ در این گونه مواقع پزشک وسیله یخ سعی در کاهش التهاب موجود می‌کند. در زمان تزریق ژل لب مدل عروسکی برای فرم دهی و به وجود آوردن مدل لب پزشک متخصص اقدام به ماساژ خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که پس از انجام تزریق ژل لب از نوشیدن مایعات و غذا‌های داغ اجتناب کنید. از موارد دیگری که لازم است دقت داشته باشید این است که پس از انجام تزریق ژل از مصرف رژ لب بپرهیزید چرا که به دلیل التهاب موجود امکان بروز عفونت در ناحیه لب وجود دارد.

ماندگاری لب مدل عروسکی

با توجه به روش تزریق و همچنین با درنظر گرفتن ژل مورد استفاده شده این تزریق بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری خواهد داشت. از مهم‌ترین مواردی که در ماندگاری لب مدل عروسکی نقش حیاتی ایفا می‌کند برند استفاده شده از ژل است. از آنجایی که ژل‌های بسیار زیادی وجود دارند لذا انتخاب با کیفیت‌ترین ژل موجود می‌تواند هم نتیجه بهتری داشته باشد و هم ماندگاری لب مدل عروسکی را بیشتر کند. موضوع بعدی که نقش بسیار مهمی در ماندگاری ژل لب دارد توجه و استفاده از کلینیک‌های معتبر و مراکز مجاز برای این کار است. در واقع کلینیک‌ها و مراکز‌ای که اقدام به تزریق ژل می‌کنند در رابطه با نحوه صحیح تزریق ژل و همچنین برند مورد استفاده شده اطلاعات کافی دارند. این گونه از کلینیک‌ها به هیچ عنوان سابقه کاری خود را با ژل‌های بی‌کیفیت خراب نخواهند کرد.

عوارض تزریق ژل لب مدل عروسکی

عوارض تزریق ژل به لب در صورتی که در مراکز معتبر و مجاز استفاده شود بسیار بسیار اندک بوده و در حقیقت می‌توان گفت عوارض آنچنانی ندارد بر اثر برخورد شدن سوزن به درون پوست، امکان خونریزی در حین تزریق و احساس درد در نواحی لب‌ها وجود دارد. همچنین از عوارض دیگری که پس از انجام تزریق ژل لب در مدل عروسکی به چشم می‌خورد و ایجاد کبودی در قسمت‌ها و نواحی است که تزریق انجام شده که در نتیجه التهاب و ورم در آن نواحی به وجود می‌آید.

مزیت ‌های تزریق ژل لب مدل عروسکی

اولین موضوع در رابطه با مزیت‌های تزریق ژل مدل عروسکی افزایش اعتماد به نفس و ایجاد حس شادابی و خوب در بانوان است. از مزایای دیگری که تزریق ژل لب عروسکی می‌تواند همراه داشته باشد برای بانوانی است که مشکل دیده شدن لثه در زمان خندیدن دارند. پس از انجام تزریق ژل مدل عروسکی این مشکل کاملاً برطرف خواهد شد.

رسیدن به نتیجه دلخواه

یکی از مزایای تزریق ژل این است که بسیار نتیجه بخش است و بلافاصله پس از تزریق ژل شما می‌توانید تغییرات به وجود آمده را مشاهده کنید. برای رسیدن به نتیجه دلخواه و دستیابی به فرم لب‌های عروسکی به طور میانگین پس از ده روز فرم واقعی لب‌ها مشخص می‌شود. البته این زمان بر اساس سیستم بدنی هر فردی متفاوت است. پس از گذشتن این زمان و رسیدن به نتیجه دلخواه باید دوباره به کلینیک و مرکز خود مراجعه کنید تا نواقص لب‌ها برطرف گردد.

کلام آخر

با توجه به اهمیت زیبایی در حال حاضر، بسیاری از افراد به ویژه بانوان به دنبال تغییراتی برای زیباتر شدن چهره خود خواهند بود. افرادی که دارای فرم صورت باریک و ظریف هستند می‌توانند با مشورت پزشک اقدام به تغییر فرم لب‌های خود به فرم مدل عروسکی کنند. یکی از زیباترین فرم‌هایی که می‌توان به لب‌ها بخشید فرم لب مدل عروسکی است. در این مدل لب پایینی حجم بیشتری در مقایسه با لب بالایی خواهد داشت. انجام این کار نیازمند تخصص و مهارت بوده و باید با فرم چهره فرد همخوانی داشته باشد.