بهترین متد‌ زاویه سازی صورت

آنچه در این مقاله می خوانید:

زیبایی از ویژگی‌هایی است که همواره قرن‌ها افراد به دنبال آن ‌می‌روند. به نوعی بشر همواره تلاش است تا با اجرای روش‌هایی تناسباتی را جهت زیبایی بیشتر با تغییرات مواجه سازد. ظاهر افراد تضمینی برای چهره خواهد بود، بنابراین برخورداری از چهره‌ای متعادل و دور از نقص زیبایی شما را دو چندان می‌کند. تزریق ژل یکی از راه‌هایی دستیابی و افزایش زیبایی در چهره خواهد بود مخصوصا اگر جهت زاویه سازی صورت باشد. با انجام این روش در کلینیک ما علاوه بر کیفیت، چهره‌ای متفاوت و زیباتر به شما هدیه خواهیم داد.

تزریق ژل به صورت

زاویه‌ سازی چیست؟

وجود ناهنجاری در چهره گاهی باعث ایجاد برخی ناهنجاری‌های می‌شود که حس ناخوشایندی را به افراد القا خواهد کرد. در برخی موارد نیز ممکن است که فرد از چهره خود رضایت کافی نداشته باشد یا به دنبال تغییری در چهره خود به یکی از انبوه روش‌ها جهت زیباتر کردن چهره خود روی آورد. بنابراین به دنبال روشی برای از بین بردن این حس خواهد بود. در حال حاضر روش‌های زیادی برای رفع این مشکلات وجود دارد که تزریق ژل، زاویه‌سازی صورت از بهترین راه حل‌های بهبود انحنای سطحی صورت و یا کانتور صورت به شمار می‌رود. گا‌هاً افراد در مواردی چون کمبود اسکلت، گردی صورت، کوتاه بودن اندازه هندسی فک و … مجبور به زاویه‌سازی فک و صورت می‌شوند. تزریق ژل و چربی از راه‌های زاویه‌سازی صورت است که البته این تکنیک شیوه‌ای کم تهاجمی نیز محسوب می‌شود.

تزریق ژل به صورت

زاویه‌سازی در فک و صورت، محبوب‌ترین راه‌های بهبود چهره برای افراد بوده که در حال حاضر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. روش‌های مختلفی جهت زاویه‌سازی فک و صورت پیشنهاد می‌شود. کلینیک دکتر عاطفه پیشگاهی یکی از مراکز معتبر بوده که در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه همواره با تخصص بالایی به زاویه‌سازی صورت با روش تزریق ژل و سایر روش‌ها فعالیت می‌کند.

پزشک متخصص زیبایی در کلینیک ما با مشاوره‌ تخصصی در رابطه با روش‌های متد‌سازی صورت با شما صحبت خواهد کرد و مناسب‌ترین روش در این خصوص را به شما پیشنهاد می‌کند. با استفاده از فیلر‌ها چین و چروک‌های موجود در نواحی گونه و صورت را می‌توان رفع کرد. زاویه‌سازی صورت تأثیر بسزایی در زیبایی چهره فرد دارد. ضمن اینکه این روش می‌تواند خطرات جراحی را کاهش دهد و به خوبی شکاف‌ها و چروک‌های پوستی را تا حدود زیادی بپوشاند.

زاویه ‌سازی فک با تزریق ژل؛ نوید بخش چهره ای زیبا و منحصر به فرد

تاثیر چانه و فک در چهره افراد غیر قابل انکار است و تأثیر بسیار زیادی در جذابیت چهره زنان و مردان خواهد داشت. مشکلاتی همچون عدم تقارن فک، رفع غبغب با تزریق ژل در ناحیه چانه رفع می‌شوند. تزریق مزایای زیادی دارد که تقویت فک و اصلاح شکل از مزایای آن محسوب می‌شود و ظاهر صورت را بهبود می‌دهد. با گذر زمان و افزایش سن، به مرور حجم چانه کاسته می‌شود که تزریق ژل به افزایش حجم قسمت پایین صورت کمک کرده و باعث شادابی و جوانی بیشتر صورت می‌شود. تزریق ژل بر کل ساختار صورت مؤثر بوده و باعث کشیده‌تر شدن گردن خواهد شد.

زاویه‌ سازی فک چگونه انجام می‌شود؟

یکی از روش‌های ساده و سرپایی زاویه‌سازی فک، تزریق ژل بوده که اغلب در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می‌گیرد. به طور کلی می‌تواند بعد از انجام مشاوره در کلینیک در جلسه اول اقدام به تزریق ژل نمایید. کلینیک دکتر عاطفه پیشگاهی در زمینه تزریق ژل بسیار با تجربه و متخصص است. این فرآیند ابتدا پس از استفاده کرم بی‌حس‌ کننده روی ناحیه مورد نظر قرار می‌گیرد تا دردی احساس نشود. سپس پزشک از سرنگ مخصوص جهت تزریق ژل در ناحیه چانه استفاده می‌نماید. ممکن است ساختار و نتیجه تزریق روی فک و چانه‌ شما به نحوه‌ای باشد که به چندین مرحله برای تزریق نیاز داشته باشید.

مزایای زاویه‌ سازی فک با تزریق ژل و چربی در کلینیک دکتر عاطفه پیشگاهی

زاویه‌سازی فک با تزریق ژل، چربی یا حتی بوتاکس به عنوان روش‌هایی غیر تهاجمی و کم ‌دردسر است که بدون دوره‌ نقاهت بوده و خطری شما را تهدید نخواهد کرد. روش‌های تزریق می‌تواند دائمی یا موقت باشد و این به معتای حق انتخاب برای فرد است. اگر از ژل‌ها یا فیلر‌ها در تزریق استفاده شود، نتایج برگشت‌پذیر خواهد بود. از آنجایی که کیفیت اصل اولیه کلینیک ما است، پس با اطمینان خاطر می‌توانید اقدام به انجام زاویه‌سازی فک با تزریق ژل کنید.

زاویه‌سازی صورت برای چه کسانی مناسب است؟

حالت صورت افراد جهت انجام عمل زاویه‌سازی صورت می‌بایست از ویژگی‌هایی برخوردار باشد. به عبارتی این عمل برای همه قابل انجام نبوده و افراد با ویژگی‌های زیر می‌توانند راحت‌تر اقدام ه تزریق نمایند.

  • افراد‌ی که فک عریض و پهن دارند.
  • افرادی که فک مربعی شکل دارند.
  • افراد‌ی از چانه دایره‌ای شکل برخوردار هستند.
  • افرادی که خط فک آن‌ها بدون زاویه است.
  • افراد‌ی که دارای گونه‌های چاق هستند.
  • خانم‌هایی که فک مردان‌های دارند.
  •  افراد‌ی که بدون گونه هستند.

شما می‌توانید پوست صورت خود را از دو طرف، با قرار دادن انگشت شست دست، به سمت گوش‌ها بکشید. اگر این حالت صورت را دوست ندارید، یعنی صورت شما نیاز به تزریق و زاویه‌سازی دارد تا حجم از دست رفته خود را بازیابد و صورت زیباتر شود.

زاویه‌ سازی صورت را برای افراد زیر پیشنهاد نمی کنیم:

  • افرادی که صورت آن‌ها خیلی لاغر یا خیلی چاق است.
  • کسانی که دچار افتادگی پوست هستند.
  • کسانی که فک پایین آن‌ها کوچک است.
  • افرادی که صورت گرد و چاق دارند.
  • افراد دارای گونه‌های کوچک.
  • کسانی که بینی بزرگی دارند.
  • افرادی که از چانه‌ای با حالت عقب رفتگی برخوردارند.
  • کسانی که گردن چاقی دارند.
  • کسانی که قسمت بالای صورتشان نسبت به قسمت پایینی، باریک‌تر و کوچک‌تر است.

ماندگاری ژل پس از تزریق

به طور معمول ژل‌ها حدوداً ۹ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارند که به تعداد جلسات ترمیمی نیز احتیاج دارد. نمونه‌های جدید ژل دوره ماندگاری بیشتری به خود اختصاص داده‌اند. شایان ذکر است که کیفیت مواد و شیوه تزریق ژل در ماندگاری آن نیز تأثیر بسزایی دارد. کلینیک دکتر عاطفه پیشگاهی همواره برای تزریق از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. این مجموعه از بهترین مواد و ترکیبات برای تزریق بهره‌برداری می‌نماید. توجه به کیفیت و اجرای تزریق به بهترین شیوه از دلایل محبوبیت این مجموعه شناخته می‌شود.

آخرین مقالات