مراحل اصلی فشیال حرفه ای صورت

ماسک صورت در فیشیال
آنچه در این مقاله می خوانید:

آیا می‌خواهید پوستی روشن و شفاف داشته باشید؟ آیا می‌دانید فشیال چیست؟ آیا از مراحل اصلی فشیال حرفه‌ای صورت اطلاعاتی دارید؟ راه‌های مختلفی جهت مراقبت و نگهداری از پوست صورت وجود دارند که یکی از روش‌های جدید و نو، فشیال پوست است.

این روش در جهت مراقبت و روشن شدن هر چه بیشتر پوست انجام می‌شود. انجام فشیال معمولا بین ۱ تا ۲ ساعت و بسته به نوع پوست زمان می‌برد. پس از انجام فشیال پوستی بسیار روشن، شفاف و خاص خواهید داشت. همچنین از دیگر ویژگی‌های بسیار عالی آن، از بین بردن جوش‌های سر سیاه است.

فشیال صورت چیست؟

فشیال یک روش درمانی نوپا بوده که امروزه در جهت افزایش روشنی و از بین بردن تیرگی و همچنین جوش‌های سر سیاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته دقت داشته باشید که افراد، فشیال صورت را جهت کاربردهای مختلفی انجام می‌دهند.

درمان فیشیال نوعی درمان غیرتهاجمی است که بسیاری از افراد آن را به دیگر درمان‌های تهاجمی ترجیح می‌دهند. اگر شما به‌ صورت کامل تمامی مراحل فشیال را انجام داده باشید، نتیجه بسیار بهتری را دریافت خواهید کرد؛ اما چه افرادی باید از روش فشیال جهت شادابی پوست استفاده کنند؟

افرادی که به مدت طولانی و به‌ صورت مداوم از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند و به‌ دنبال بازگشت شادابی و سرزندگی پوست خود هستند، می‌توانند به سراغ انجام این روش بروند. فشیال صورت دارای چند مرحله است که باید تمامی این مراحل را انجام دهید تا به یک نتیجه عالی دست یابید.

فیشیال صورت

 

فشیال به‌ طور عمده شامل مراحل مختلفی می‌شود که باید جهت دستیابی به نتیجه‌ای عالی و محبوب، تمامی این مراحل را انجام داد. فشیال صورت شامل ۸ مرحله می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  • مشاوره با متخصص پوست یا فشیالیست
  • مرحله پاکسازی صورت
  • استفاده از دستگاه بخار گرم
  • انجام لایه‌برداری با استفاده از تکنیک‌های به‌روز
  • تخلیه کامل جوش‌های زیرپوستی
  • انتخاب ماسک براساس نوع پوست و گذاشتن آن روی پوست صورت
  • مرحله نور درمانی و بخار سرد
  • استفاده از مرطوب‌کننده مناسب پوست

 

مشاوره با متخصص پوست یا فشیالیست و آماده سازی فرد

فشیال صورت باید با یک جلسه مشاوره آغاز گردد. این جلسه باید با یک فرد آگاه و متخصص در زمینه پوست و مو صورت گیرد. اگر به یک کلینیک تخصصی جهت انجام فشیال مراجعه کنید، می‌توانید از متخصص پوست و مویی که در آن‌جا بوده بهره‌مند شوید. در این جلسه، مشاور از شما چند سوال در حوزه‌های مختلف خواهد پرسید.

پرسش این سوال‌ها در جهت آگاهی از مشکلات عمیق پوستی، نگرانی‌های مربوط به شما، رژیم غذایی و مقدار آب مصرفی است. همچنین برخی از مشاوران به شما پیشنهاد می‌دهند تا غذاهایی با ویتامین A را مصرف کنید. مصرف ویتامین A می‌تواند تاثیرات بسیار عالی بر پوست شما بگذارد.

پس از جلسه با متخصص، فرد جهت آماده شدن به اتاق دیگری راهنمایی می‌شود. در این مرحله لباس مخصوصی به فرد داده شده تا در صورت تمایل آن را روی لباس‌های خود بپوشد. همچنین در ابتدا موهای شما توسط یک حوله یا هدبند جمع شده تا مواد فشیال به آن‌ها برخورد نکنند.

پاکسازی پوست

دومین مرحله پس از آماده‌سازی و جلسه مشاوره، مرحله‌ پاکسازی پوست صورت است. در این مرحله پوست را با پدهای نخی تمیز کرده و آماده انجام مراحل بعد می‌کنند. دقت داشته باشید که پاکسازی صورت در فشیال دو مرتبه انجام می‌شود.

در این مرحله پاکسازی پوست بسیار عمیق صورت می‌پذیرد تا تمامی مواد آرایشی و آلودگی‌ها از بین بروند. همچنین برای از بین بردن این آلودگی‌ها از مواد شوینده و مناسب استفاده خواهد شد.

استفاده از بخار گرم توسط دستگاه

این مرحله پس از پاکسازی کامل پوست انجام می‌گیرد. استفاده از بخار گرم سبب می‌گردد تا منافذ پوست باز شده و پوست شما نرم شود. این موضوع باعث می‌شود تا پوست جهت پاکسازی عمیق جوش‌های زیرپوستی آماده‌تر شده و تخلیه آن‌ها بسیار آسان‌تر صورت پذیرد.

بخار گرم در فیشیال

انجام لایه برداری با استفاده از تکنیک های به روز

در این مرحله یک لایه از سلول‌های مرده و شاخی‌ها برداشته می‌شود. در این مرحله لایه‌برداری پوست با لایه‌بردارهای آنزیماتیک انجام می‌گیرد.

تخلیه جوش های زیرپوستی

درد مربوط به تخلیه جوش‌های زیرپوستی ارتباط مستقیمی با مرحله قبل دارد. اگر از بین بردن پاکسازی پوست صورت با دست انجام گیرد، تخلیه جوش‌های زیرپوستی همراه با درد خواهد بود. علت آن نیز استفاده از ابزارهای مخصوص جهت تخلیه است که می‌توانند موجب ایجاد درد برای شما شوند؛ اما اگر پاکسازی پوست صورت با روش میکرودرم ابریژن شورت پذیرد، دردی به سراغ شما نمی‌آید.

گذاشتن ماسک با توجه به نوع پوست و بخار سرد

در این مرحله ماسکی مناسب و با توجه به نوع پوست به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی پوست شما قرار می‌گیرد. اگر پاکسازی پوست صورت از طریق دست انجام شود پس از قرار گرفتن ماسک روی پوست صورت، باد سردی به پوست شما وارد خواهد شد. به این علت از آن استفاده می‌کنند که منافذ باز شما بسته شوند.

استفاده از مرطوب کننده مناسب پوست

در مرحله آخر فشیال، با توجه به نوع پوست، از یک مرطوب‌کننده‌ مناسب استفاده می‌شود. گاها در برخی از کلینیک‌ها در این مرحله از ضدآفتاب نیز استفاده خواهد شد تا پوست پس از فشیال در معرض اشعه‌های خورشید قرار نگیرد.

فشیال به چه کسانی پیشنهاد می ‌شود؟

اگر شما دارای پوستی تیره و کدر هستید و به دنبال افزایش شادابی پوست صورت خود می‌باشید، فیشیال صورت گزینه مناسبی برای شما به‌ حساب می‌آید. همچنین اگر به تازگی روی پوست خود جوش‌های سرسیاه، سرسفید یا آکنه مشاهده کرده‌اید، این روش نیز برای از بین بردن آن‌ها و بازگشت پوستی صاف مناسب خواهد بود.

اگر در مرحله مشاور به شما اعلام شد که پوست‌تان دارای جوش یا منافذ باز است، برای از بین بردن آن‌ها این روش پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر پوست شما رطوبت خود را از دست داده و به دنبال آن برخی از نقاط صورت با خشکی مواجه شده‌اند، با استفاده از این روش می‌توانید آ‌برسانی انجام دهید و خشکی صورت خود را از بین ببرید.

سخن پایانی

امروزه فشیال صورت یکی از درمان‌های بسیار خاص بشمار می‌رود. اگر پوست شما به تازگی شادابی و طراوت خود را از دست داده و با انواع جوش‌های سرسیاه مواجه شده‌اید، پیشنهاد ما برای شما بهره‌مندی از روش فشیال است.

این روش می‌تواند رطوبت پوست شما را افزایش داده و آن را از تمامی آلودگی‌ها پاک سازد. تنها کافی است تا به یک کلینیک تخصصی و حرفه‌ای مراجعه کنید تا فشیال صورت شما با تمامی مراحل آن به‌صورت تخصصی انجام شود.