بهترین زمان تمدید بوتاکس

آنچه در این مقاله می خوانید:

آیا اطلاعی از چگونگی تمدید بوتاکس دارید؟ آیا می دانید چه زمانی باید بوتاکس خود را تمدید کنید؟ آیا از مزایای تمدید به موقع بوتاکس اطلاعاتی دارید؟ بوتاکس یکی از روش‌های درمانی بوده که برای رفع چین و چروک مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس از تزریق بار اول بوتاکس لازم است افراد تا در زمان معین و مناسب نسبت به تزریق مجدد بوتاکس اقدام کنند.

بوتاکس؛ بهترین راه جوانسازی پوست

بوتاکس نوعی تزریق برای افزایش زیبایی صورت و از بین بردن چین و چروک به کار می‌رود. این تزریق باعث فلج شدن عضلات صورت شده و قسمت‌هایی از صورت که دارای چین و چروک است را صاف می‌کند. با افزایش سن تزریق بوتاکس در بین افراد مخصوصا خانم‌ها نیز به مراتب افزایش پیدا می‌کند. تزریق بوتاکس برای تمامی افرادی که می‌خواهند چهره‌ای زیبا همراه با شادابی خاص داشته باشند مناسب است. همچنین شما می‌توانید با خیالی راحت و آسوده چین و چروک‌های مختلف صورت خود را با تزریق مناسب بوتاکس محو کنید. شما پس از تزریق مرحله اول می‌توانید تزریق مجدد نیز داشته باشید. تزریق مجدد بوتاکس کمک بسیار زیادی به بهبود چین و چروک شما می‌کند.

مناطق مختلفی از صورت و بدن وجود داشته که می‌توان تزریق بوتاکس را در این مناطق انجام داد. از مناطقی که به طور عمده تزریق انجام می‌شود می‌توان به خطوط دور چشم، خطوط پیشانی، خطوط مربوط به اطراف لب و دیگر مناطقی که از صورت که دارای خطوط است، اشاره کرد. تزریق بوتاکس می‌تواند در چند مرحله انجام شود. این عمل در نهایت موجب افزایش زیبایی و شادابی پوست شما خواهد شد.

مدت زمان ماندگاری بوتاکس

اما تزریق بوتاکس در مرحله اول چه قدر موندگاری دارد؟ بوتاکس نوعی تزریق به صورت ژل یا چربی در زیر پوست بوده که برای از بین بردن چین و چروک‌های مختلف پوست صورت یا دیگر نقاط  مورد استفاده قرار می‌گیرد. بوتاکس‌ها با توجه به نوع و برند خود دارای ماندگاری‌های متفاوت و متنوعی هستند که برخی از آن‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند به میزان ۲ الی ۴ ماه ماندگاری و دوام دارند. برخی دیگر که به دسته ماندگاری بیشتر نیز معروف هستند به میزان ۶ ماه الی ۱ سال موندگاری داشته؛ البته این دسته از مواد با رعایت یک سری نکات نسبت به دیگر مواد ماندگاری دارند. همچنین شما می‌توانید با رعایت برخی نکات مدت زمان ماندگاری بوتاکس خود را افزایش دهید و تمدید به موقعی داشته باشید.بهترین و مناسب ترین

زمان تمدید بوتاکس

همان طور که از قبل می‌دانید بوتاکس یکی از روش‌های درمانی جهت جوان‌سازی پوست بوده که امروزه افراد بسیار زیادی را جذب خود کرده است. این افراد که اغلب آن‌ها دسته خانم‌ها هستند به دنبال رفع چین و چروک و دیگر مسائل در جهت حفظ یا افزایش زیبایی صورت و چهره خود خواهند بود؛ اما بهترین زمان تمدید بوتاکس چه زمانی است؟ برای تزریق و تمدید بوتاکس خود باید در زمان مناسب آن اقدام نمایید تا بهترین و مناسب‌ترین نتیجه را دریافت کنید. به طور کلی تمدید بوتاکس باید حداقل دو مرتبه بعد از اولین تزریق صورت گیرد. نکته قابل توجه در خصوص تزریق ژل و دریافت نتیجه مثبت و عالی پس از دریافت در تمامی مراحل نوع پوست افراد است.

مزایای مختلف تمدید تزریق به موقع بوتاکس

اگر شما به موقع به سراغ تزریق و تمدید بوتاکس خود بروید از مزایای مختلفی نیز بهره‌مند می‌شوید.این مزایا می‌توانند کمک به سزایی در جهت حفظ زیبایی و افزایش جذابیت صورت شما شود. در ادامه به برخی از مزایای تزریق مجدد بوتاکس می‌پردازیم:

  • افزایش مدت دوام و و ماندگاری بوتاکس
  • کمک به دوام بوتاکس در طولانی مدت
  • نتیجه بسیار موفقیت آمیز و عالی
  • جلوگیری از بروز دوباره چین و چروک‌ها
  • دریافت تاثیرات بیشتر از تزریق بوتاکس در مرحله اول

مراقبت های مختلف پس از تزریق مجدد بوتاکس

پس از تزریق مجدد بوتاکس شما باید همانند دفعه اول تزریق از پوست خود محافظت کنید. به همین دلیل شما باید مراقبت‌ها و نکات مختلفی را جهت بهبود عملکرد انجام دهید. در ادامه به برخی از نکاتی که لازم است تا شما پس از دریافت و تزریق بوتاکس در مراحل مجدد انجام دهید، اشاره شده است:

  • از قرار گرفتن در محیط گرم مانند آب داغ یا سونا جدا خودداری کنید.
  • در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید.
  • قسمتی که در معرض تزریق قرار گرفته است را فشار ندهید.
  • عدم استفاده از بخار آب
  • عدم استفاده از سیگار، قلیان و دخانیات
  • توجه ویژه‌ای به نوع ماده ساخته شده و همچنین مارک شرکت تولیدی آن داشته باشید.
  • تزریق بوتاکس در مراکز و کلینیک‌های معتبر و با کیفیت

چه عواملی موجب تزریق مجدد بوتاکس می شود؟

تمدید بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل می‌تواند شامل موارد مختلفی از جمله مراقبت‌های نادرست،  فاصله گرفتن از زمان تزریق بوتاکس مرحله اولیه و همچنین جنس و نوع مواد تشکیل دهنده بوتاکس می‌شود.

به چه تعداد می توان در طول سال تزریق مجدد بوتاکس داشته باشیم؟

تزریق مجدد بوتاکس در طول سال هیچ محدودیتی نداشته و شما می‌توانید به هر اندازه آن را تزریق و دریافت کنید. اما نکته قابل توجه این است که تزریق بوتاکس باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. همچنین تزریق بوتاکس باید با زمان بندی مناسبی انجام شده و تعداد دفعات  و فاصله آن کاملا مشخص باشد. علاوه‌بر این مسائل، نکته مهم تعداد تکرار تزریق بوتاکس است. این تعداد دفعات می‌تواند در سال از دو بار نیز بیشتر شده و جای هیچ نگرانی نباشد.

سخن پایانی

با افزایش سن پوست نیز مانند هر تغییرات مختلف و متنوعی می‌شود. این تغییرات باعث افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک و در نتیجه کاهش زیبایی پوست صورت خواهد شد. افراد پس از افتادگی پوست خود به دنبال راهکارهای مختلفی در جهت افزایش زیبایی و شادابی کردن پوست خود هستند. یکی از این راهکارها تزریق بوتاکس است. تزریق بوتاکس باعث از بین رفتن چین و چروک و در نتیجه افزایش زیبایی افراد می‌شود. افراد می‌توانند تزریق بوتاکس را در چندین مرحله انجام دهند و پس از دریافت تزریق اول، تزریق‌های مجددی نیز داشته باشند. تمامی این تزریق ها در هر مرحله می‌تواند زیبایی و درخشان بودن صورت شما را حفظ کنند.

شما عزیزان بهتر است پیش از انجام هر گونه خدمات زیبایی با مشاوران مطب دکتر عاطفه پیشگاهی تماس بگیرید و خدمات زیبایی که مناسب نوع پوست و سن شما است را انتخاب نمایید.

آخرین مقالات