با فشیال صورت جوان تر شوید

آنچه در این مقاله می خوانید:

فشیال صورت بهترین روش درمانی و زیبایی جهت پاکسازی عمیق پوست بوده که با انجام آن می‌توانید پوستی درخشان‌تر و سرزنده‌تر داشته باشید. مزایای فشیال بسیار زیاد بوده و برای کسانی که و انجام آن مناسب کسانی است که شادابی و سرزندگی پوست خود را با مصرف مصرف مواد آرایشی بهداشتی در دراز مدت از دست داده‌اند. پاکسازی با فشیال کمک می‌کند تا پوست از حالت کدری خارج شود.

فشیال صورت؛ انتخابی هوشمند

فشیال صورت به عنوان روشی درمانی و محبوب برای مراقبت بهتر پوست شناخته می‌شود. این نوع پاکسازی چندین مرحله دارد و اغلب انجام تمام آن‌ها در اندک زمانی امکان‌پذیر خواهد بود. با توجه به محبوبیت این نوع پاکسازی امروزه مراکز زیادی اقدام به اجرای این نوع پاکسازی می‌نمانید. توجه داشته باشید برای انجام آن به مراکز معتبر مراجعه نمایید. مطب دکتر عاطفه پیشگاهی یکی از مراکز معتبر در این حوزه است.

 مرکز ما با برخورداری از متخصصین خبره و با تجربه همواره مراجع‌کنندگان بسیاری دارد که رضایت کاملی از خدمات این مجموعه دارند. فشیال صورت به شما کمک می‌کند تا هفته‌ای راحت داشته و از هفته‌ای پر استرس دور باشید. به خاطر داشته باشید که استرس برای پوست می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. با فشیال می‌توانید پوست‌های مرده، تیره و کدر را از پوست برداشته و با مشکلات پوستی خداحافظی کنید.

متخصصان بر این باورند شروع ۲۵ سالگی آغازی برای پیری پوست خواهد بود. البته اغلب نشانه‌های اولیه پیری پوست از حدود سن ۳۰ سالگی آغاز می‌شود. درست وقتی که بدن کم کم در کلاژن‌سازی ضعیف عمل می‌کند و در مقابل نیز پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. با کاهش کلاژن‌سازی تولید الاستین کاهش پیدا می‌کند و سلول‌های چربی نیز ناپدید می‌شوند و پوست افتادگی می‌گیرد. با توجه به موقعیت ظاهری که پوست دارد، اولین جایی است که نشانه پیری را به وضوح نشان می‌دهد.

چگونه فوراً ۱۰ سال جوان ‌تر به نظر برسید؟

چنانچه مراقبت از پوست به صورت روتین انجام شود، تأثیر زیادی بر روی پوست خواهد داشت و به مرور متوجه جوان‌تر شدن پوست خود خواهید شد. ماساژ صورت یکی از راه‌های بهبود در گردش خون است و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. ماساژ روزانه قسمتی از روتین مراقبت از پوست به شمار می‌رود. در این میان تغذیه صحیح نیز بی‌تأثیر نخواهد بود. خوردن انواع میوه‌ها، سبزیجات و مکمل‌های غنی از ویتأمین C تولید کلاژن را بهبود می‌دهد. استفاده از آب‌رسان‌های طبیعی نیز در جوانسازی پوست مؤثر خواهند بود. شما می‌توانید با مراجعه به مطب دکتر عاطفه پیشگاهی از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوید. مجموعه ما با توجه به نوع پوست و میزان چربی و خشکی آن راه‌هایی برای جوان‌تر شدن پوست به شما ارائه خواهد کرد.

مزایای فشیال صورت

با وجود مشکلات پوستی که اغلب افراد از دوران نوجوانی با آن مواجه می‌شوند، متخصصان پوست بر این باور هستند که فشیال صورت باید از بیست سالگی به بعد انجام شود. تا قبل از آن بهتر است با روش‌های طبیعی، مراقبت‌های مختلفی در خانه صورت گیرد و یک روتین ثابت و همیشگی باشد. توصیه می‌شود روتین پوستی زیر نظر پزشک بوده تا متناسب با نوع پوست شما باشد.

در صورتی که بین ۱۸ تا ۲۵ سال قرار دارید برای موقعیت‌های خیلی خاص و یا یک الی دو بار اقدام به فشیال صورت نمایید. این رسیدگی در درخشش و جوانی پوست شما مؤثر خواهد بود. انجام این کار در ماه یک الی دو بار بیشتر نباید باشد. افراد بالای ۲۰ سال می‌توانند حداکثر استفاده را از فشیال صورت داشته باشند و متوجه تغییرات در صورت خود شوند. با انجام این کار اثرات پیری دیرتر به سراغ شما خواهد آمد. فشیال صورت کمک می‌کند تا آکنه‌های هورمونی، پوست‌های کدر و لکه‌های اطراف صورت نیز درمان شود. با توجه به اینکه فشیال صورت شامل لایه‌برداری و ماساژ پوست است، بهتر است به صورت ماهیانه یا یک جلسه در هر سه هفته، انجام شود.

فشیال صورت در مطب ما  چه نتایجی را می ‌تواند به دنبال داشته باشد؟

فشیال صورت ضمن اینکه می‌تواند در رفع مشکلات پوستی مؤثر عمل کند، می‌تواند به شما پوستی شفاف، جوان، با طراوت و نرم ببخشد. بعد از فشیال، درخشش و زیبایی پوست دو چندان می‌شود. با توجه به ماسک‌ها و مراحل درمانی که در فشیال وجود دارد، پوست صورت بسیار مرطوب می‌شود و نرمی فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهد کرد. در صورتی که رسیدگی به پوست به صورت منظم انجام شود علائم پیری پوست دیر‌تر به سراغتان خواهد آمد و پوست مدت زمان طولانی‌تری از افتادگی محافظت خواهد کرد. فشیال ضمن آب‌رسانی به پوست در سفت‌تر شدن آن نیز مؤثر عمل می‌کند. همچنین روتین منظم رسیدگی به پوست و فشیال می‌تواند پوستی شفاف، نرم، هیدراته و عاری از لک را برایتان ایجاد کند.

 لازم به ذکر است برای انجام فشیال صورت برای مناسبت خاص، حتماً چند روز قبل رویداد اقدام نمایید. پس از اولین تجربه بدون شک بیشتر مشتاق به افزودن آن در روتین ماهانه خود خواهید شد. اگر چه امروزه خدمات رسیدگی به پوست و فشیال صورت بسیار محبوب شده است، اما باید توجه داشت که برای رسیدن به نتیجه دلخواه به مراکز معتبر مراجعه شود؛ زیرا عدم توجه به آن می‌تواند خطرات زیادی به همراه داشته باشد. مطب دکتر عاطفه پیشگاهی یکی از مراکز معتبر بوده که در این حوزه فعالیت دارد. کلینیک ما همواره در تلاش است تا خدمات پوست و مو را به بهترین روش‌ها ارائه نماید. این مرکز با توجه به تخصص و مهارتی که در حوزه پوست و فشیال صورت داشته همواره مراجعه کنندگان زیادی را با رضایت تمام خدمات رسانی می‌کند.

آخرین مقالات