راهنمای انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

gel injection
آنچه در این مقاله می خوانید:

تزریق ژل لب و انواع فیلر یکی از متداول ترین روش های حجم دهنده لب محسوب می شود که امروزه محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. به طور کلی ژل لب به منظور افزایش حجم لب، تناسب بین لب ها و رفع نواقص ظاهری لب به کار گرفته می شود. متاسفانه امروزه به دلیل استقبال زنان و دختران جوان، ارائه این خدمات زیبایی توسط افراد غیر حرفه ای و بدون تخصص انجام می شود. به همین در ادامه این مقاله قصد داریم شما را ویژگی بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران آشنا کنیم، بنابراین تا انتها همراه ما باشید.

 

تزریق ژل لب

تزریق فیلر لب یا ژل لب یکی از روش های زیبایی است که برای برجسته کردن و تناسب بین لب ها به کار گرفته می شود. در گذشته از کلاژن برای حجم دادن اجزای صورت استفاده می کردند، اما امروزه ژل ها و انواع فیلرها به عنوان پرکننده جایگزین آن شده است. ماده اصلی اغلب فیلرها و ژل های ماده طبیعی به نام اسید هیالورونیک که در بدن انسان به طور طبیعی یافت می شود.

اسید هیالورونیک نوعی کربوهیدرات است که به دلیل توانایی بالای جذب آب به شادابی و نشاط پوست، مو و مفاصل بدن کمک می کند. این ماده با افزایش سن به تدریج کاهش یافته و می تواند باعث باریک شدن لب ها، افتادگی گونه ها و صورت شود. در حال حاضر از این ماده با عنوان ژل یا فیلر با برندهای مختلف تجاری برای برجسته کردن لب ها، زاویه سازی صورت و حجیم کردن گونه ها نیز به کار گرفته می شود. از انجایی که این ماده طبیعی است به نسبت کلاژن ها ایمن تر بوده ماندگاری بیشتر دارد.

ضرورت تزریق ژل لب توسط متخصص

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، تزریق ژل لب یکی از روش ها بی خطر برای برجسته کردن لب ها محسوب می شود، اما انجام این خدمات زیبایی باید توسط متخصص و افراد حرفه ای انجام شود. اگرچه تزریق ژل لب یکی از ایمن ترین روش های زیبایی به شمار می رود، اما نوع برند ژل یا فیلر به همراه مهارت پزشک می تواند در نتیجه کار و ماندگاری آن موثر باشد.

نتیجه تزریق انواع فیلر یا ژل ها توسط افراد بدون تخصص و غیر پزشک اغلب به دلیل آشنایی با آناتومی صورت مطلوب نخواهد بوده یا ماندگاری کوتاه مدتی خواهد داشت. علاوه بر این، برخی اشخاص از ژل ها و فیلرهای غیر مناسب و بی کیفیت استفاده کرده و تزریق را در مکان های غیربهداشتی انجام می دهند. بهتر است بدانید که تزریق ژل های نامرغوب در مکان های غیر بهداشتی می تواند سبب بروز حساسیت، عفونت، زخم در ناحیه تزریق، آسیب به بافت لب و همچنین عدم زیبایی و تقارن در ظاهر لب ها شود. در نتیجه انجام هرگونه ترزیق باید توسط متخصص و بهترین دکتر ژل لب صورت گیرد.

ویژگی های بهترین دکتر برای تزریق ژل لب

به طور کلی بهترین دکتر برای تزریق ژل لب، شخصی است که دارای تخصصف مهارت، تجربه و دانش کافی در حوزه زیبایی پوست بوده و شناخت کاملی از آناتومی و اجزای صورت از جمله لب ها داشته باشد. لذا در ادامه به بررسی مهمترین ویژگی های بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران را برای انتخاب پزشک مناسب پرداخته ایم.

ارائه خدمات در مطب یا مراکز درمانی

یکی از مهمترین ویژگی های یک پزشک خوب برای تزریق انواع فیلر و ژل ها، انجام خدمات در مطب، کلینیک یا مراکز درمانی مورد تایید وزات بهداشت است. متاسفانه بسیاری از افراد برای کاهش هزینه ها، تزریق خود را به دست افراد غیرحرفه ای در مکان های غیربهداشتی انجام می دهند. اما بهتر است بدانید که تزریق در مکان های آلوده، احتمال انتقال بیماری و عفونت را افزایش می دهد.

استفاده از بهترین تجهیزات بهداشتی

همان طور که فضا و محیط های آلوده می تواند سبب انتقال عفونت و حساسیت های پوستی به بیمار شود، استفاده از لوازم و تجهیزات غیر بهداشتی نیز می تواند منجر به بروز مشکلات جدی شود. استفاده از ابزارهای استریل و بهداشتی از جمله سرنگ ها در روند تزریق اهمیت بسیاری دارند، زیرا عدم پاکیزگی و بی کیفیت بودن سرنگ ها و سایر تجهیزات در حین تزریق می تواند سبب بروز برخی مشکلات مانند ایجاد زخم و عفونت شود. از این رو، یک پزشک خوب برای تزریق از سرنگ و سایر تجهیزات بهداشتی و مرغوب استفاده می کند.

 

استفاده از بهترین انواع فیلر یا ژل لب

یکی از مهمترین نکات در ایمن بودن و همچنین ماندگاری تزریق ژل لب، اسنفاده از نوع فیلر یا ژل لب به کارگرفته شده توسط پزشک است. توجه داشته باشید که استفاده از ژل بی کیفیت علاوه بر ماندگاری کوتاه مدت می تواند باعث تجمع ژل در قسمتی از لب یا بروز آلرژی و عفونت شود. بنابراین، یکی از اصلی ترین ویژگی های بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران به کار بردن مواد پرکننده و حجم دهنده مرغوب باشد. اگرچه هزینه بهترین و باکیفیت ترین ژل ها بیشتر از سایر انواع فیلرهای تقلبی یا بی کیفیت است، اما بدون شک نتیجه کار و ماندگاری ژل های لب مرغوب بسیار بیشتر نبوده و شما اطمینان دارید که مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد.

آشنایی با اصول زیبایی شناختی و تجربه پزشک

همان طور که می دانید، تزریق ژل لب در حال حاضر دارای تکنیک ها و مدل های مختلفی است. بنابراین، آگاهی پزشک از آناتومی صورت و اصول زیبایی شناسی بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال در حال حاضر مدل های مختلف تزریق ژل لب مانند تزریق ژل لب طبیعی، تزریق ژل لب مدل روسی، مدل لب عروسکی و سایر انواع تزریق های ژل لب وجود دارد که هر یک از آن ها فرم و ظاهر متفاوتی را در لب ها ایجاد می کند. یک پزشک خوب باید با بررسی صورت مراجعه کننده بتواند بهترین تکنیک و مناسب ترین فرم لب را پیشنهاد دهد تا نتیجه کار مطلوب باشد. بدون شک نداشتن تجربه و شناخت اصولی زیبایی پزشک می تواند باعث عدم رضایت مراجعه کننده از نتیجه کار شود.

همچنین لازم به ذکر است اغلب مراجعه کننده ها برای تزریق ژل لب، مدل ها و عکس های افراد مشهور را به عنوان نمونه کار مورد پسند خود معرفی می کنند. اما همان طور که می دانید لب یکی از مهمترین اجزای صورت است که عدم تناسب آن با سایر اجزای صورت می تواند در کل چهره موثر باشد. بنابراین، یک پزشک خوب باید با بررسی اجزای صورت مراجعه کننده خود را قانع کند که مدل لب انتخابی مناسب نبوده و در واقع تزریق با هدف زیبایی و رفع نواقص فرد انجام شود.

دریافت هزینه مناسب برای تزریق ژل لب

اگرچه در بالا اشاره شد که برای کاهش هزینه ها، از انجام تزریق ژل لب توسط افراد غیر حرفه ای اجتناب کنید، اما بهتر است بدانید که پرداخت هزینه بالا همیشه به معنای نتیجه مطلوب و عالی نخواهد بود. متاسفانه در برخی مواقع ممکن است پرداخت قیمت های بالا و غیر منطقی نشانه ارائه خدمات عالی نخواهد بود. در واقع یک پزشک خوب باید با در نظر گرفتن تمام موارد ذکر شده، یک هزینه معقول و منطقی از مراجعه کننده خود دریافت کند.

توصیه پایانی

برای انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران توصیه می شود، تمام معیارها و ویژگی های ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید. متاسفانه در حال حاضر افراد غیر حرفه ای و بی تجربه با هزینه های نسبتا پایین اقدام به تزریق انواع ژل و فیلر می کنند که می تواند سبب بروز حساسیت، عفونت و سایر مشکلات جدی دیگر شود. بنابراین، برای داشتن یک تزریق ژل لب ایمن و بدون خطر همراه با ظاهری مطلوب در انتخاب پزشک خود دقت نمایید.

امیدوارم مطلب فوق برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. در صورتی که در زمینه تزریق ژل لب سوال یا نقطه نظری دارید، می توانید در انتهای همین مقاله، بخش دیدگاه آن را با دکتر عاطفه پیشگاهی، پزشک پوست و مو در تهران مطرح کنید.

آخرین مقالات