انواع فرم لب برای تزریق ژل

آنچه در این مقاله می خوانید:

ژل لب در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و همچنین رایج‌ترین روش‌های درمانی زیبایی محسوب می‌شود که برای بازگرداندن حجم لب از دست رفته در بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. تزریق ژل لب می‌تواند به منظور زیبایی و فرم دهی بهتر به لب‌ها باشد. بر اثر افزایش سن در افراد مسن شاهد از دست رفتن حجم قابل توجهی از لب‌ها هستیم. به همین دلیل برای افزایش حجم و تناسب لب‌ها می‌توان از تزریق ژل استفاده کرد.

تزریق ژل لب

روش‌های بسیار زیادی برای انجام تزریق وجود دارد که از تزریق فیلر پوستی برای مدل‌سازی خطوط استفاده می‌شود. همچنین به منظور برطرف کردن چین و چروک‌های صورت و حجم دادن این روش یکی از مؤثرترین و نتیجه بخش‌ترین روش‌های موجود به حساب می‌آید. پزشک متخصص با بررسی شرایط فرد متقاضی برای تزریق ژل نسبت به شکل و روند‌ ایده‌آل لب اقدام می‌کند. سپس با ارائه اطلاعات مفید و ارائه طرح‌های پس از عمل می‌تواند شبیه‌سازی صورت شخص متقاضی را پس از عمل را انجام دهد. بسیار حائز اهمیت است که با یک ذهن باز و همچنین با انتظارات درست برای انجام تزریق ژل لب اقدام کنید. در حال حاضر بهترین روشی که می‌توان برای فرم‌دهی و برجسته کردن لب‌ها از آن استفاده کرد تزریق ژل لب است.

انواع فرم لب انواع فرم

پیش از این که اقدام به تزریق و فرم‌دهی به لب‌ها کنید لازم است تا با انواع فرم لب آشنا باشید. با توجه به اینکه هر کدام از اعضای صورت باید به صورت متوازن و مناسب با صورت در هماهنگی باشد. لذا در برخی از مواقع لازم است تا با تزریق ژل به لب فرم دلخواه را به دست آورد. به طور کلی می‌توان گفت فرم لب‌های هر شخصی با شخص دیگر تفاوت دارد. در حقیقت مدل‌های گوناگونی از لب وجود دارد که شامل:

مدل لب ضخیم

در این مدل فرم لب‌ها بسیار ضخیم و به‌ عبارتی گوشتی و بزرگ است. توصیه بسیاری از متخصصان آرایش در این لب‌ها استفاده نکردن از خط لب به دلیل ضخیم بودن فرم لب‌ها است. چرا که در صورتی که از خط لب در این گونه از مدل‌های لب‌ها استفاده کنید سبب می‌شود تا لب‌ها حجیم‌تر از حالت معمول به چشم بیاید.

مدل لب ‌های نازک و ظریف

یکی دیگر از مدل‌هایی که با آن روبه‌رو هستیم مدل لب‌های نازک و ظریف است. در این مدل از لب‌ها، لب‌ها معمولاً در قسمت بالایی یا در قسمت پایینی نازک هستند. برخی از بانوان تمایل دارند تا مقداری به حجم لب‌های خود بیفزایید تا بتوانند آرایش‌های موزونی را بر روی صورت داشته باشند.

روش‌های بسیار زیادی برای انجام توازن بین لب‌ها وجود دارد که یکی از بهترین روش‌ها استفاده از تزریق ژل است. با توجه به فرم لب و همچنین فرم صورت می‌توان از بهترین مدل‌ها و فرم‌های لب استفاده کرد.

فرم لب بالایی ضخیم ‌تر از پایین

مدل‌ها و فرم‌های بسیار زیادی برای افراد مختلف وجود دارد. درواقع می‌توان گفت این فرم که لب بالایی ضخیم‌تر از لب پایینی است یکی از زیباترین فرم لب‌ها به حساب می‌آید. در این فرم لب‌ها به صورت متعادل و متقارن با یکدیگر نیستند و لب بالایی به مراتب بزرگ‌تر از لب پایینی خواهد بود.

فرم لب پایین ضخیم و لب بالا نازک

در این گونه از فرم لب‌ها شکل لب پایینی ضخیم و بالا نازک است در واقع اگر لب بالایی بسیار نازک باشد می‌توان به وسیله تزریق ژل و همچنین تزریق فیلر فرم دلخواه و متوازن را به لب‌ها بخشید. با توجه به فرم صورت، پزشک متخصص اقدام به تزریق ژل متناسب با فرم صورت می‌کند.

فرم لب معمولی

در صورتی که فرم لب بالا و فرم لب پایین کاملاً یکسان باشند به این لب فرم لب معمولی می‌گویند. این مدل از لب‌ها به عنوان رایج‌ترین لب‌هایی هستند که به نام لب معمولی معرفی می‌شوند و تعداد بسیار زیادی از افراد دارای لب‌های معمولی هستند. از ویژگی‌های فرم لب معمولی می‌توان به یکسان بودن حجم لب‌ها در بالا و پایین اشاره کرد.

مدل لب عروسکی

یکی دیگر از مدل‌هایی که بسیار باعث زیبا شدن صورت می‌شود، تزربق ژل لب عروسکی است. لب‌های گرد و بسیار گوشتی اما کوچک از خصوصیات لب‌های عروسکی هستند. بسیاری از افراد علاقه زیادی به لب‌های عروسکی دارند لذا با استفاده از تزریق ژل می‌توان به فرم مدل لباس عروسکی دست پیدا کرد.

مدل لب افتاده

در این مدل از لب، لب‌ها دارای قوس به سمت پایین هستند. درواقع این مدل از لب‌ها می‌توانند اندازه‌های مختلف و متفاوتی داشته باشند. همچنین می‌توانند ضخیم یا نازک باشند؛ اما به طور معمول افرادی که دارای لب‌های افتاده هستند، لب‌های نازکی داشته و به همین دلیل این گونه از افراد با استفاده از تزریق ژل می‌توانند اقدام به ضخیم‌تر کردن لب‌های خود کنند و فرم دلخواه را به لب‌های خود ببخشند. همان طور که گفته شد مدل‌های بسیار زیادی از لب‌ها وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های خود را دارند. در برخی از افراد به دلیل اینکه نواقصی در لبه‌های آن‌ها وجود دارد اقدام به تزریق ژل برای بهبود وضعیت لب‌ها می‌کنند. در حقیقت رسیدن به فرم دلخواه لب باید با متخصص مربوطه انجام گیرد چراکه پزشک متخصص می‌تواند با در نظر گرفتن فرم صورت هر شخص بهترین فرم لب را نیز ارائه دهد. با توجه لب‌ها در بسیاری از مواقع دارای حجم یکسان نیستند می‌توان با استفاده از تزریق ژل به فرم دلخواه رسید.

کلام پایانی

انواع مختلفی از فرم لب‌ها برای تزریق ژل وجود دارد. درواقع می‌توان گفت فرم‌های لب دارای عدم تناسب بوده و و بسیاری از افراد برای ترمیم و همچنین حجم‌دهی به لب‌ها از تزریق ژل استفاده می‌کنند. پزشک متخصص با در نظر گرفتن فرم لب متقاضی و همچنین با در نظر گرفتن فرم صورت می‌تواند بهترین پیشنهاد را برای انجام تزریق ژل به لب ارائه دهد. لازم است تا قبل از این که اقدام به تزریق ژل لب کنید فرم لب خود را بشناسید تا نتیجه بهتری را کسب نمایید. جهت دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه بهتر است با مطب دکتر عاطفه پیشگاهی تماس بگیرید و مدلی که مناسب صورت و لب شما است را انجام دهید.

آخرین مقالات